Happy New Year! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

02 Januari 2013 | Australië, Fremantle

Geen goede voornemens voor dit nieuwe jaar 2013,
echter……
wel een vliegticket naar Adelaide! Ik vertrek 9 januari….

Ik ben toch wel redelijk blij dat ik mijn reis nu kan voortzetten…
nieuwe dingen kan gaan ontdekken, andere mensen ontmoeten !
Mijn huidige werk is opgezegd… nog werken tot de 9e…

En ja, in Adelaide opnieuw werk zoeken !
Waarschijnlijk ga ik omgeving Garlaw wonen, een ontzettend mooie streek!
Verder is het hier te Perth ontzettend warm !
Dagen van 40graden is niks aparts…

Trouwens,
Met NieuwJaar werken in het restaurant te Fremantle, NUL VUURWERK gezien…
Dat was dan weer een beetje jammer !! :-(
En nu,
ik kan niet wachten om te vertrekken naar nieuwe bestemmingen…
Het is gewoon tijd om door te gaan, nog zoveel te zien in zo'n korte periode!
Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen,
maar dat laat ik jullie weer weten…..

Met Australische groet
David

  • 02 Januari 2013 - 17:05

    Jessica:

    Beste en warme wensen voor jou de komende 365 dagen, de meeste daarvan in Australie, waarin nog vele nieuwe inspirerende ontmoetingen en onvergetelijke mooie ervaringen.
    Geniet van alle nieuwe ontdekkingen de komende weken weer, leuk dat je er weer op uit trekt!, ik lees ze graag weer t.z.t, enjoy,
    Gr. Jessica

  • 03 Januari 2013 - 09:39

    Farieda:

    Heel veel succes in Adelaide en geniet nog even van je laatste dagen in Perth!

  • 03 Januari 2013 - 10:13

    Yr Mommy Xxx:

    Zoon1,
    het is Gawler (de omgeving van Adelaide) waar je tijdelijk gaat wonen....
    wel opletten wat je noteert he !! ;P

    Voor wie tijd heeft en dit leest...
    'Gawler ranges' even intikken op google en dan bij 'afbeeldingen' kijken...
    Schitterend !!
    Op afstand ben ik al enthousiast...ben heel benieuwd wat David gaat zien !!

    Son1, We keep in contact....
    Yr mommy xoxoxoxoxoxoxox

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 9025

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: