HOHOHO! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu HOHOHO! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

HOHOHO!

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

19 December 2012 | Australië, Fremantle

Merry Christmas and a happy New Year gewenst vanuit Aussie :-)

Misschien wel één van de laaste berichten die ik post voordat het nieuwe jaar begint.

In de tussen tijd is er niet veel gebeurd hier in Australia.

Echter;
Eind januari 2013 ga ik richting Melbourne !!
Via Adelaide naar Melbourne …. Ik heb ook al een tip inzake werk ontvangen !

Dus dat gaat waarschijnlijk goed verlopen !!

Mijn huidige werk in de haven gaat nog steeds goed, ook al werk ik soms te weinig naar mijn mening.
Maar ja, dat betekent wel dat ik meer tijd heb voor mijn Aussie-hobby; koken!

Sinds mijn laatste blogbericht heb ik een luchtige chocoladesoufflé gemaakt.

Ook had ik laatst een recept op tv gezien voor home made fish fingers, dit heb ik geprobeerd. En met succes! Heerlijk !!

Daarbuiten heb ik ook een lasagna gemaakt, maar die was niet naar mijn smaak, dus daar ga ik niet al te veel over zeggen :-)


Maar ik wens jullie vanuit Australië fijne feestdagen!


Met Australische groet, David

  • 19 December 2012 - 12:53

    Deferme Wendy:

    Hoi david, zo te lezen bevalt het je daar super, en leer je vanalles bij, zelfs koken ;-)
    Dan ben je het er intussen het leven ginder al gewoon, ben er wel van overtuigd dat thomas en mama je enorm missen.. maar het je aan de andere kant ook van harte gunnen ;-)
    Ik zou nog zeggen vier daar het oud op het nieuw e goed,, zet het jaar goed in...
    en dan zijn we allen weer benieuwd naar je verhalen ;-)
    dus david de beste wensen... en tot... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 19 December 2012 - 12:54

    Mieke De Vaan:

    hoi David fijn dat het goed met je gaat ik wens je fijne feestdagen.grt vanuit een koud nederland.

  • 19 December 2012 - 15:14

    Farieda:

    Heel fijne dagen daar David. Ik ben blij dat het je bevalt en ben benieuwd hoe je Melbourne vindt. Ik vond het super!

  • 19 December 2012 - 17:03

    Marjoke:

    Heeeee David.. Super hoor.. wat onderneem je daar toch veel!!
    En je kookkunsten ontwikkelen.. ben toch benieuwd wanneer je de ********* gaat maken, oftewel, de wentelteefjes... SMILE!
    JIj heel goede kerstdagen en een super jaarwisseling.. Maar, dat heb jij al eerder dan ons toch? Dus als wij hier nog saaaaai in 2012 zitten, zit jij al te feesten in 2013.. wat leuk!!
    Geniet er maar lekker van hoor!!
    Bye!!

  • 24 December 2012 - 11:13

    Judith:

    David, fantastisch wat je doet! aan de oostkust woont familie van mij. Wil je adresjes? Een nicht van mij werkt in een soort Starbucks, misschien is daar werk. Ik zal eens informeren.
    Veel plezier en geluk, geniet van wat je doet!
    Judith

  • 31 December 2012 - 15:11

    Henk:

    Dag David, over een aantal uurtjes zal het nieuwe jaar al beginnen in Australië en traditioneel wordt het nieuwe jaar daar begonnen met een grootste vuurwerkshow in Sydney, de grootste stad van het land. (dat was vandaag hier in het nieuws). Geschat wordt dat er daar ongeveer 1,5 miljoen mensen bij aanwezig zullen zijn.
    Bij jou in de haven van Perth zullen waarschijnlijk bij de vuurwerkshow iets minder mensen aanwezig zijn, maar het zal niet minder spectaculaire zijn....althans dat denk ik! ;) (altijd mooi aant water...)
    En dan jouw gepalnde reis eind januari naar Melbourne...dat zal je, neem ik aan, wel gaan doen met de langeafstandtrein. Ikzelf heb ook ooit een terinreis van bijna 3000km gemaakt. Als ik daaran terug denk wat je allemaal meemaakt tijdens zo'n reis...!? Ben nu al benieuwd naar jou reisverlag(en). Tussen Adelaide en Sydney ligt Broken Hill (voor de ietwat oudere lezers: Flying Dockters....hihi) maar dit even puur ter informatie.
    Hoe dan ook, ik wens je een fijne jaarwisseling, en voor 2013 véél plezier en succes met het vervolg van je Austalisch avontuur en remember....KEEP ON SMILING :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 9014

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: