December!! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu December!! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

December!!

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

03 December 2012 | Australië, Fremantle

December !!
Tijd gaat snel ……
Op mijn werk gaat alles goed!
Bijna elke werkdag is er wel een (maaltijd-)buffet, dus ik kom niks tekort….

Ook leuk om te melden:
Afgelopen zondag (02-12-12) moest ik een groep van +- 45 mensen bedienen in het restaurant…
Deze groep komt al 15 jaar lang op deze locatie 1x per jaar bij elkaar….

En nu komt het !
Aan het einde van de avond zeiden ze dat ze één van de beste avonden van hun leven hebben gehad, dankzij het beleefde, goedgemanierde en vriendelijke personeel…!!! Tadaaaa
Ik zie dat als een persoonlijke eer !!

En nog een leuk iets: Mijn fiets is nog heel..!
Deze week geen lekke banden of lampen/pedalen die er af vallen !
Het is een wonder :-)

En verder:
Een collega van mij vertelde dat een supermarkt in Fremantle een paar Nederlandse producten verkoopt. Want zij had wat Taaitaai-popetjes meegenomen naar werk. En als ik 1 ding lekker vind met Sinterklaas, dan is het wel taaitaai…

Ik ben dus naar Coles (supermarkt) gegaan om daar mijn Taaitaai poppetjes te kopen..
En wat zie ik…??
Nederlandse drop, appelmoes, stroopwafels, speculaas, appelstroop, ...
Dus jullie weten nu wat er in mijn voorraadkast zit :-)

In mijn vrije tijd heb ik ondertussen ook al een paar keer chocoladekoekjes gemaakt, maar probeer ik nu ook fruittaartjes (fruit mince) te maken.

Ik las op het nos.nl dat er al lichte sneeuw is gevallen in Nederland.
Dat ga ik jammer genoeg niet meemaken, hier begint de zomer langzaam…25-30 graden !

Veel sneeuwplezier daar,
met Australische groet! David

  • 03 December 2012 - 15:08

    Henk:

    Leuk om te lezen hoe enthousiast je al bent bij het maken van koekjes....wat moet dat wel niet geven als je straks gerechten gaat maken?! Hebben we hier misschien te maken met de opvolger van de bekende Australische kok Bill Granger? ;-)
    PS. Grappig, jouw interesse voor het kokerellen..., niet de enigste thuis....!?

  • 05 December 2012 - 15:28

    Jessica:

    Ha cookiemonster!,
    De lichte sneeuwval stelde niets voor maar vrijdag a.s. gaat de hemel echt los!, 10 tot 20 cm sneeuw is de voorspelling, het hele land is al in rep en roer natuurlijk. Nu maar afwachten op wat vallen gaat.
    Hoewel ik best uitkijk naar een partijtje sneeuwbalgooien en onderuitglijen op de fiets, ruil ik toch liever met jouw zomerse temperaturen!
    Succes met de minty fruittaart aan de andere kant!!
    groetJess

  • 16 December 2012 - 22:41

    Oom Piet:

    Hoi David, ken het gevoel dat je ergens in de zon zit en je weet thuis is het brr koud. Allmost Christmas, jij bent volgens mij het eerst in 2013. David we denken aan je. Time flies, when having fun whit the Xmas bunnies. cu Djadja Piet

  • 18 December 2012 - 13:43

    Angelina:

    Hey David,leuk je net gesproken te hebben op Skype!!! En lang he? Maar liefst 35 minuten!! We zijn goed bezig!!! Maar wat betreft saai nu je een weekje niet hoeft te werken, je wil vast niet ruilen met mij!!! Een week niet werken, héél lang al niet meer gewerkt en nog niet gewend aan het alsmaar thuis zijn!!! Nog effe een paar dagen volhouden he?
    Enne ik ga voor the Fish Fingers en de chocolade koekjes zien er ook goed uit, behalve die linkse op de foto dan!!!
    Hoe staat het eigenlijk met de mannen daar in de jachthaven???
    Kunnen je moeder en ik al mee op cruise???
    Ik wil eigenlijk ook wel weer eens wat meemaken, je weet wel waar we het net over hadden; levenservaring maar dan in de luxere vorm!!!!
    AAh, Jong, je weet het he? Zorg goed voor jezelf, lekker mackan, mackan, hou je taai he?
    Lieve goetjes uit Hellimond!!! xxx

  • 18 December 2012 - 13:58

    Yr Mommy Xxx / Annette:

    hahahaha, dinnetje, gedraag je....
    wij gaan toch zeker niet mee met vreemde mannen op een luxe boot ??!!

    Sorry David, voor het gedrag van mijn vriendin !! ;P

    Ze is aan het dromen denk ik...
    dat wordt meer een kano met een gat in de bodem, op de Rijn, ergens in Nederland,
    met slechts 1 peddel die ook nog halverwege afbreekt,
    in de regen met harde wind, donder en bliksem...en dan ook nog de flessen wijn leeg !!!
    Dju ! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 9015

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: