Werk! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu Werk! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

Werk!

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

11 November 2012 | Australië, Fremantle

Ik heb werk!!!
Ik heb een fulltime/parttime baan gevonden in de horeca bij de Fremantle Sailing Club.
Ja, in de haven ! Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, hierbij de link:
http://www.fsc.com.au/home/

Mijn eerste werkdag is 13 november ’12, ben benieuwd…..
Mijn werk houdt in dat ik in de bediening zit bij het restaurant of bij een van de vele evenementen die het bedrijf organiseert. Dat kunnen bruiloften zijn, maar ook schoolproms, meetings, conferences etc. ...

Ze vroegen ook of ik tijdens Nieuwjaar kon werken. Natuurlijk wel!
Alleen op 1 voorwaarde. Als er vuurwerk te zien is. En dat heb ik dan ook gevraagd.
Ze moest lachen en wist te vertellen dat er vanaf het restaurant vuurwerk te zien is.
Dus jullie weten waar ik ben als het Nieuwjaar is…!!
Voor de rest heb ik deze week niet veel gedaan behalve het zoeken naar werk !
Maar die missie is nu geslaagd !!

Dit weekend (10 november ’12) heb ik mijn familie bezocht.
Super aardige mensen (net zoals ik....!!) 
Verder dit weekend naar De Parade geweest van Fremantle en naar een zeilboten race.
De zeilboten race viel wel mee, maar het was lekker weer, dus dat maakte al heel wat goed.

De parade was erg leuk !
Iedereen die daar aan het wandelen was kreeg een paar stukken krijt om te tekenen op de weg. Natuurlijk kon ik het niet nalaten om mijn naam daar neer te schrijven (zie foto).

En dan nog het weetje van de dag voor zondag 11-11-2012:
Dit blijkt een nationale herdenkingsdag voor de slachtoffers van de oorlog te zijn...

Tot zover !! Dinsdag de 13de november ’12eerste werkdag...
Ik heb er zin in ! Wordt vervolgd.....

  • 11 November 2012 - 14:44

    Yr Mommy Xxx:

    Als je in de sailing club een leuke cruise aangeboden krijgt.....
    Bel naar Angelina en moi.... dan maken we daar efkes tijd voor !! :-)

  • 11 November 2012 - 17:22

    Henk :

    Dag David, en mij mag je ook bellen....haha. Maarrr ....Good (luck with your) job!!!!

  • 11 November 2012 - 22:43

    Farieda:

    Gefeliciteerd met je baan! Klinkt leuk waar je gaat werken en ik denk dat je met Oud en Nieuw een fantastisch uitzicht hebt op al het vuurwerk!

  • 13 November 2012 - 21:05

    Mieke DeVaan:

    Hoi David gefeliciteerd met je baan! veel sucses.

    Grt.Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9013

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: