Eindelijk! Australia!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van David L. - WaarBenJij.nu Eindelijk! Australia!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

Eindelijk! Australia!!!!

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

20 Oktober 2012 | Australië, Perth

Na aankomst in de terminal dacht ik gelijk aan de televisie serie: Australian Border Control.

Dus met een lichte spanning dat ik misschien werd terug gestuurd, moest ik wachten in de rij.

Eenmaal aan de beurt kreeg ik een stempel op mijn immigratieformulier en werd mijn Visa op de computer geactiveerd. Vol opluchting liep ik door om mijn koffers te gaan halen, maar toen …

Werd ik aangehouden door een douanier en het gesprek ging als volgt:
Costums officer: Hi sir, may I see your immigration form please?
Ik: Yes?!
Costums officer: So you’re staying here for some time. Do you have a visa or something.
Ik: Yes first time here and I have a working-holiday Visa for 1 year.
Costums officer: And what will you be doing this year and who’s living on the address here?
Ik: The address is from my family I’m going to stay there and here in Perth I hope to find a job and backpack a little.
Costums officer: Ok, there’s plenty of work here in Perth. I wish you a pleasant stay!
Ik: Thank you?!

En toen liep ik maar snel door….
Eenmaal mijn koffers gepakt liep ik door naar de ontvangsthal en werd ik opgewacht door Sandy.
Ja, en hier is waar mijn Australian Adventure begint!

  • 21 Oktober 2012 - 13:41

    Tante Estie:

    Hi David,

    Leuke foto's die je hebt genomen.
    Lekker he het eten in Singapore.
    Ja Singapore vind ik zelf ook een heel leuk land en veel te zien.
    Shoppen heerlijk hahaha
    En wat een hoge en mooie gebouwen he, dat zal in Austalie ook wel zijn he.
    Perth lijkt me ook een hele mooie stad, waar van alles te doen is.
    Maar goed ik hou het allemaal in de gaten.
    Maak maar veel foto's.
    xxxx tante Estie

  • 21 Oktober 2012 - 14:46

    Farieda:

    Hoi David, leuk die foto's. Was je maar een paar uurtjes in Singapore? Perth ben ik niet geweest maar wel naar andere plaatsen in Australie aan de Oostkust. Ben benieuwd waar je allemaal nog meer heen gaat!
    Heel veel plezier!

  • 03 November 2012 - 02:13

    David L.:

    Hallo allemaal,
    Singapore was een geweldige tussenstop (van +-12 uur) voor mijn verdere reis naar Australië.
    Inderdaad, het eten was heerlijk en de skyline was zeer mooi om te zien!!!!!!

    Eenmaal in Australië zou ik eerst graag willen werken voor de eerste paar maanden.
    En als ik dan voldoende budget heb, dan zou ik graag willen rondreizen langs de Zuid- en Oost-kust van Australië. Dus als jullie nog tips hebben, dan hoor ik dat zeer graag!

    Maar dat is pas over een paar maanden........

    Geen zorgen, ik maak veel foto's en verhalen zodat jullie kunnen meegenieten vanuit Nederland en Panama :-)

Tags: Perth, Frementle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 9025

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: