Afscheid Schiphol en de vlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van David L. - WaarBenJij.nu Afscheid Schiphol en de vlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van David L. - WaarBenJij.nu

Afscheid Schiphol en de vlucht

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

17 Oktober 2012 | Nederland, Schiphol

Opgestaan om 5 uur ’s ochtends….
Even douchen, een klein ontbijt en gelijk vertrekken naar Schiphol.
Na 1,5 uur kwamen we ruimschoots op tijd aan op Schiphol.
Nog tijd voor een kopje koffie, toen door de douane ...!

Dag Nederland....

( Voor de mensen die graag willen weten hoe mijn vluchtmaaltijden eruit zagen heb ik speciaal een paar foto's gemaakt. Yummie! :-) )

  • 21 Oktober 2012 - 14:42

    Farieda:

    Ziet er inderdaad niet slecht uit David!

Tags: Schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 9016

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: