Ontslag - Reisverslag uit Adelaide, Australië van David L. - WaarBenJij.nu Ontslag - Reisverslag uit Adelaide, Australië van David L. - WaarBenJij.nu

Ontslag

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David

30 Januari 2013 | Australië, Adelaide

Zo snel als je wordt aangenomen kun je natuurlijk ook weer ontslag nemen.

Nee, niet dat ik genoeg geld heb, verre van...
De reden van mijn ontslag is dat:
- Ze mijn loon nog niet hadden gestort
- Mijn rooster te lang op zich liet wachten
- De uren die ze me zouden geven kwamen niet

En ik kan net zo goed niets meer van me laten weten want zoals ze zeiden ''ze hadden mijn telefoonnummer niet''....
Wat eigenlijk gewoon niet klopt want mijn cv met al mijn gegevens hadden ze wel!

Totale miscommunicatie!
Als afsluiter zei ik dat mijn ontslag door ''miscommunicatie'' kwam.
En de supervisor op zijn beurt zei weer ''If that's the way it's going to be''

Than that's the way!
Dus, aangezien werk een totale flop was en ik financieel Griekenland achterna ging, kreeg ik een ‘’kapitaalsinjectie’’.

Dankzij deze ''kaptiaalsinjectie'' (en ik ben hier heel dankbaar voor!!!) kan ik voor nu gaan reizen, MAAR, in Melbourne moet ik dan wel aan de volle bak om werk te gaan zoeken, geen getreuzel!

Dus mijn reis in Adelaide wordt met +- 20 dagen verkort, en de bestemmingen die ik wil zien worden met de helft verminderd.

Wat staat er dan nog wel op de planning?
Port Elliot, Victor Harbor, Alice Springs en Kangaroo Island

Buiten nutteloos gewacht te hebben op mijn rooster, ben ik 2 keer naar Cleland Wildlife Park geweest, super leuk park, waar je met de kangaroo's en andere dieren kunt wandelen.
MAAR, prik een kangaroo niet in zijn heup, dat vinden ze namelijk niet prettig.... :-)

Ook heb ik hier de nationale feestdag gevierd namelijk Australia Day. Goede show met op het einde een knallend vuurwerk;
http://www.australiaday.org.au/sa/australia-day-in-the-city.aspx

Ik zag inderdaad ook zoals sommige al zeiden dat Koningin Beatrix binnenkort gaat aftreden, het staat zelfs in de krant hier in Australië!
Wereldnieuws dus!

Tot het volgende verhaal dan maar weer,
met Australische groet,
David

  • 30 Januari 2013 - 13:02

    Farieda:

    Wat een pech, maar je moet maar zo denken. Als het al zo begint, had er alleen nog maar meer ellende met die gasten gekomen. Op naar het volgende avontuur!

  • 02 Februari 2013 - 12:37

    Piet:

    Hoi David, aldoende leert men. houdt de schade beperkt en nog meer van die wijsheden. Alert blijven.
    Groet Piet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

David

Mensen die mij kennen hebben geen profielomschrijving van mij nodig :-)

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 9011

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Australië

13 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: